niedziela, 12 października 2008

miesiąc po


Z okazji minięcia miesiąca od mojej ostatniej imrezy urodzinowej postanowiłam zająć się dość dziwną sprawą z nią związaną. Po imprezie zostało mi troche wódki, dużo lodu, 2 kwiatki w doniczkach i szczoteczka do zębów. Nie moja. Czyja? Oto zagadka! Na zdjęciu po lewej. Zamieszkała w kubku z moja zieloną 12 września. Może ktoś zauważył zniknięcie swojej? Czakam na właściciela, to znaczy ona czeka:)

A żeby post pasował do tematu bloga... Kiedyś wymyśliłam taką dietę: Nosisz ze sobą wszędzie szczoteczkę i pastę do zębów. Jeśli zjesz cokolwiek- idziesz myć zęby. Dieta ogranicza podjadanie między posiłkami. Bo któż chciałby myć zęby w toalecie w Macu, albo w publicznej na dworcu?

2 komentarze:

Joanna B. pisze...

może ta szczoteczka się zakochała w Twojej i chce być z nią na zawsze?

aniusza pisze...

Joasiu, atak jest tylko na filmach... mysle, ze chodzi o pieniadze